Pikapäevarühma
päevakava
12.10
– 13.00 Puhkuseks
lõõgastavad ja käelised tegevused.
Õppetegevuste alustamine (lugemis- ja kirjutamisoskuste harjutamine,
matemaatika töölehed).
13.00
– 13.30 Koolieine.
13.30
- 14.30
Õppetegevuste lõpetamine, lasteraamatute lugemine lugemispesas.
Ajavahemikul
12.45 - 15.00 Erinevad huviringid.
15.00
– 16.00 Sportlikud
tegevused õues (ilusa ilma korral) või vaba tegevus (meisterdamine, joonistamine,
lauamängud, puzlede või legodega mängimine jms).
Pikapäevarühma
kodukord.
·
Pikapäevarühma õpilane on kohustatud kinni pidama kodukorrast.
·
Pikapäevarühmas osalemiseks on vaja esitada lapsevanema kirjalik avaldus.
·
Tundide lõppedes tuleb laps pikapäevarühma.
·
Pikapäevarühmas kehtib oma päevakava, mis näeb ette puhkuse ja õues viibimise
aja, treeningutes / huviringides viibimise aja ning toitlustamise aja.
·
Pikapäevarühma õpilane peab käituma viisakalt ja lugupidavalt oma kaaslastega
ja kõigi täiskasvanutega.
·
Pikapäevarühma õpilane on kohustatud hoidma korda oma isiklikes asjades ja
säästlikult kasutama kooli vara.
·
Kui laps läheb tualetti, huviringi, teavitab ta sellest kindlasti pikapäevarühma
õpetajat.
·
Lapsed võivad pikapäevarühma kaasa võtta oma mänguasju või mänge (kool
kaasatoodud mänguasjade eest ei vastuta).
·
Trennist või huviringist tulles peab õpilane teatama oma tagasitulekust
pikapäevarühma õpetajale.
·
Kooli territooriumilt lahkumine ilma õpetaja loata pikapäevarühmas viibimise
ajal ei ole lubatud.
·
Pikapäevarühm lõpeb kell 16.00. Selleks ajaks peavad kõik lapsed olema
koolimajast lahkunud.
·
Vanem tuleb oma lapsele järele pikapäevarühma, juhul kui ei ole muud eelnevat
omavahelist kokkulepet. Kui lapsevanem ei saa tulla lapsele järele koolimajja,
siis tuleb selle kohta eelnevalt teha märge lapse päevikusse või teatama
pikapäevarühma õpetajat.
Tallinna
Pääsküla Kooli pikapäevarühm 1.klasside õpilastele.
Pikapäevarühm
on tugiteenus, mis võimaldab õpilasele tuge õpitegevuses ja järelevalvet
õppetööst vaba aja sisustamisel.
Õpetaja
individualiseeritud lähenemisel arvestatakse lapse töötempot, kognitiivset
võimekust ja õpioskuste taset.
Lapse
arengu huvides peetakse sidet klassijuhatajatega.
Erilist
tähelepanu pööratakse baasoskuste omandamisele, õpioskuste kujunemisele,
funktsionaalsele lugemisele, loogilise mõtlemise, tähelepanu- ja
keskendumisvõime arendamisele, ülesannete instruktsioonide lahtimõtestamisele.
Pikapäevarühmas
laiendatakse õpilaste teadmisi tervislikest eluviisidest, liiklusest,
perekonnast, viisakast käitumisest, keskkonnast, tähtpäevadest,
traditsioonidest ja teistest elulistest teemadest.
Vabal
ajal käiakse looduses, mängitakse osavus- ja liiklusmänge. Mängude kaudu
arendatakse loovust, käelist tegevust, vaimset tegevust.
Ühised
tegevused ja mängud arendavad koostööoskust, fantaasiat, loovad seoseid õpitu
vahel, annavad innustust ja motivatsiooni.
Oma
lugemispesa pakub võimalusi tutvuda lastekirjandusega ja äratada huvi
kirjanduse, lugemise ja loometegevuse vastu.
Suhted
pikapäevarühmas on sõbralikud laste ja õpetaja vahel, et lapsed tunneksid end
mõnusalt.
Koostöö
aluseks on ka pikapäevarühma kodukord, mille täitmist lastelt nõutakse.
Mõistvat
ja toetavat suhtumist oodatakse ka lastevanematelt.
Üheskoos
on mõnus!